پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

قیمت اجناس قاچاق در کشورهای همسایه بالا رفت

F_67.jpg

کاج پرس: 28/2/1401

معاون توسعه بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: اجرای طرح مردمی کردن یارانه‌ها موجب تعادل در بازار داخلی و بالا رفتن قیمت اجناس قاچاق در کشورهای همسایه شد.

عباس عسگرزاده با بیان اینکه اجرای طرح مردمی کردن یارانه‌ها موجب تعادل در بازار داخلی و بالا رفتن قیمت اجناس قاچاق در کشورهای همسایه شد، افزود: حتی ضد انقلاب نیز انتظار داشتند تا اتفاق‌هایی در این باره بیفتد که شکر خدا هیچ کدام از آنها انجام نشد.

وی با اشاره به ایجاد تعادل در بازار مصرف ادامه داد: شک نکنید که تولیدات و ذخایر ما هم در محصولات پروتینی و محصولات گوشتی کامل است و پشتیبانی کامل تا 6 ماه آینده انجام می‌شود و قرار دادهای کالاهای مورد نیاز کشور بسته شده و کالا‌های مختلف مورد نیاز را وارد کرده ایم.

عسگرزاده با اشاره به کمپین نخریدن گوشت مرغ و دیگر اجناس گفت: این موضوع شیطنت ضد انقلاب و برخی رسانه‌های خارج از کشور است تا با تحریک مردم به برنامه هدفمندی یارانه‌ها و تولید کشور ضربه بزنند.

به گزارش کاج پرس به نقل از صدا و سیما، وی با اشاره به تعدیل قیمت‌ها پس از مردمی سازی یارانه‌ها اظهار داشت: به تدریج که در بازار تعادل ایجاد شود، قیمت‌ها نیز تعدیل می‌شود....................... ......... ...... کدF67

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

تلگرام: https://t.me/kajpress00

اینستاگرام: https://www.instagram.com/kajpress00

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .