پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

نماینده دفتر عمران سازمان ملل در ایران:

دنبال برندینگ جغرافیایی محصولات کشاورزی حوضه دریاچه ارومیه هستیم

G_223.jpg

کشاورزی آینده جهان: 7/04/1401        10:48:00

به گزارش کشاورزی آینده جهان به نقل از ایرنا، نماینده دفتر عمران سازمان ملل متحد در ایران گفت: دنبال برندینگ جغرافیایی برای محصولات تولیدی طرح کشاورزی پایدار در حوضه دریاچه ارومیه هستیم تا زمینه توسعه کسب و کار در این بخش فراهم شود.

کلودیو پروویداس در دیدار با استاندار آذربایجان غربی که با حضور سفیر ژاپن در ایران برگزار شد، افزود: با همکاری دولت و در یک اقدام ۱۰ ساله بر روی کشاورزی و کشاورزی پایدار حوضه دریاچه ارومیه کارهای خوبی انجام شده که می‌تواند زمینه توسعه منطقه را فراهم کند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در صددیم تا ‌یک‌ قدم از طرح کشاورزی پایدار، پا را فراتر گذاشته و برای فروش محصولات این بخش به بازارهای دیجیتال وصل شویم.

پروویداس با بیان اینکه دسترسی به بازار از خواسته‌های کشاورزان است، گفت: دنبال این هستیم که دسترسی به محصولات تولیدی در این منطقه در کل کشور وجود داشته باشد و برای این امر نیز برنامه‌ریزی می‌کنیم.

نماینده دفتر عمران سازمان ملل متحد در ایران ادامه داد: می‌توان با اجرای این طرح‌ها همچنین ایجاد یک برند جغرافیایی خاص، مبنایی برای‌ گردشگری خوراک نیز در منطقه فراهم کرد.

 دولت ژاپن و دفتر عمران سازمان ملل متحد در راستای کمک به احیای دریاچه ارومیه، اقداماتی را برای اجرای کشاورزی پایدار از سال ۱۳۹۳ در حوضه این دریاچه اجرایی کرده‌اند........... ....................... .. کد223 G

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

تلگرام: https://t.me/kajpress00

اینستاگرام: https://www.instagram.com/kajpress00

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .