پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

دبیرکل اتحادیه بنکداران خبرداد:

قیمت هر کیلو شکر در عمده‌فروشی به ۱۸ هزار تومان رسید

G_240.jpg

کاج پرس: 9/04/1401

دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی از کاهش چهار هزار تومانی قیمت هر کیلوگرم شکر در عمده فروشی خبر داد و گفت: اکنون قیمت هر کیلوگرم شکر در سطح عمده فروشی‌ها به ۱۸ هزارو ۲۰۰ تومان رسیده است.

«قاسمعلی حسنی» در گفت‌وگویی در خصوص وضعیت بازار شکر، افزود: پیش از این قیمت شکر در سطح عمده فروشی‌ها ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان بود که اکنون به ۱۸ هزارو ۲۰۰ تومان رسیده است که حدود چهار هزار تومان کاهش نرخ را نشان می‌‌دهد.

دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی تصریح‌کرد: این کاهش نرخ در سطح عمده فروشی‌ها مربوط به واردات محموله‌های بزرگ شکر به کشور است که توسط بخش خصوصی انجام شده است و امیدواریم کاهش نرخ در این محصول تداوم یابد.

وی درباره رکود در بازار شکر، اظهار داشت: اکنون بازار شکر با اندکی کاهش تقاضا روبه‌رو است، بنابراین واردکنندگان برای رقابت با یکدیگر اقدام به کاهش قیمت این محصول و عرضه فراوان آن در بازار کرده‌اند.

به گزارش کاج پرس به نقل از ایرنا، اواخر خرداماه نیز بر اساس ابلاغ جدید وزارت جهاد کشاورزی دولت سیزدهم به وزارت صنعت، معدن و تجارت و اصناف، قیمت هر کیلوگرم قند ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان و هر کیلوگرم شکر ۲۳ هزار و ۲۳۰ تومان برای مصرف‌کنندگان تعیین شده بود................ .... ... ... کد240 G

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

تلگرام: https://t.me/kajpress00

اینستاگرام: https://www.instagram.com/kajpress00

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .