سه شنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

استان اردبیل در حمایت از صنایع کوچک رتبه برتر کشوری را کسب کرد

I_-9.jpg

کاج پرس: 22/05/1401

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در ارزیابی‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران این استان در حمایت از صنایع کوچک رتبه برتر کشوری را کسب کرده است.

بهزاد مهدوی با اعلام این خبر گفت: برای حمایت از صنایع کوچک اقدامات مختلفی در دستور کار قرار گرفته که هر کدام از این اقدامات در افزایش تولید و اشتغال واحدهای تولیدی بسیار کارگشا بوده است.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی، تورهای صنعتی، بازدید از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و ده‌ها برنامه حمایتی دیگر برشمرد و افزود: با برنامه ریزی‌هایی که در سال جدید انجام شده است این نوع حمایت‌ها همچنان ادامه خواهد یافت.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه مقرر شده صنایع کوچک این استان به صورت ویژه مورد حمایت قرار بگیرند،اظهار کرد: در سالهای اخیر رفع موانع تولید و ارائه تسهیلات به صنایع کوچک بیشتر مورد توجه قرار گرفته و امیدواریم با حمایت ویژه شاهد رونق این بخش باشیم.

وی اضافه کرد: نامگذاری ۲۱ مرداد به عنوان روز ملی حمایت از صنایع کوچک نشان از اهمیت توجه به جایگاه این نوع صنایع در افزایش تولید و اشتغال کشور دارد.

مهدوی گفت:صنایع کوچک و متوسط بر اساس تعداد شاغلان این بخش شناسایی می‌شوند به نحوی که واحدهای تولیدی زیر ۱۰ نفر شاغل به عنوان صنایع خرد، بین ۱۰ تا ۵۰ نفر را صنایع کوچک ، ۵۰ تا ۱۵۰ نفر به عنوان صنایع متوسط و بالای ۱۵۰ نفر را صنایع بزرگ تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد صنایع استان مربوط به صنایع کوچک و متوسط است، گفت: ضروری است چالش‌ها و فرصت‌هایی که گریبانگیر این واحدهای تولیدی است را شناسایی کرده و برای رفع مشکلات آنان گام برداریم.

به گزارش کاج پرس به نقل از ایرنا، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی با هدف کمک به توسعه بازار، فروش محصولات، ایجاد پیوند و همکاری، سرمایه‌گذاری، انتقال تکنولوژی و خرید تجهیزات و ماشین‌آلات انجام می‌شود و تولیدکنندگان می‌توانند از این فرصت مناسب برای رسیدن به اهداف مورد نظر استفاده کنند. استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است......................... ........ ..‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌............ -کد 9 I

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

تلگرام: https://t.me/kajpress00

اینستگرام: https://www.instagram.com/kajpress00

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .