شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

استاندار سمنان خبرداد:

۹۰ درصد مطالبات گندم‌کاران استان سمنان پرداخت شد

I_-28.jpg

کاج پرس: 23/05/1401

استاندار سمنان با بیان اینکه ۹۰ درصد مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت شده است، گفت: ۶۵۷ میلیارد تومان مرتبط با خرید گندم تضمینی به کشاورزان پرداخت شده است.

سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر دیروز در جلسه کارگروه رصد و پایش وضعیت آرد، نان و گندم استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه ۵۰ هزار تُن گندم از دستان توانای کشاورزان استان تاکنون خریداری شده است، بیان کرد: ۹۰ درصد مطالبات کشاورزان در بحث خرید گندم به ارزش حدود ۶۵۷ میلیارد تومان تاکنون پرداخت شده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی افزود: افزایش نظارت بر نانوایی‌ها در استان به منظور بررسی مسائل و موارد احتمالی موجود، جلوگیری از تخلفات و همچنین افزایش کیفیت نان، در دستور کار باشد.

استاندار سمنان با بیان اینکه نانوایی‌ها از واحدهای صنفی هستند که بیشترین مراجعات مردم را دارند و لذا باید نان با کیفیت به آنها ارائه شود و این موضوع بسیار حائز اهمیت است، تاکید کرد: نظارت بر خبازی‌ها به صورت تخصصی در سطح استان توسط دستگاه‌های تخصصی متولی امر در دستور کار باشد.

هاشمی بیان داشت: نصب دستگاه‌های کارت خوان هوشمند در خبازی‌ها اقدام ارزنده‌ای بود که به اجرا درآمد و هدف آن تسریع در ارائه نان بوده و ضرورت دارد نظارت‌ها در این حوزه انجام و با تخلفات احتمالی برخورد شود.

به گزارش کاج پرس به نقل از مهر، وی با بیان اینکه ساعات کاری پخت نان در نانوایی‌های سطح استان بررسی و در صورت لزوم در راستای تسهیل امور و رضایت مردم تغییر یابد، گفت: ساعات کار نانوایی‌های سطح استان و نانوایی‌های کشیک در سطح معابر اصلی شهر به صورت مطلوب برای همگان اطلاع رسانی شود.................................... .......... -کد 28 I

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

تلگرام: https://t.me/kajpress00

اینستگرام: https://www.instagram.com/kajpress00

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .