پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

نواقص اجرای طرح‌های ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان و ایلام رفع می‌شود

I_-44.jpg

کاج پرس: 24/05/1401

مدیرعامل موسسه جهاد نصر بر تسریع در رفع نواقص اجرای طرح‌های ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان و ایلام و دیگر کارهای گذشته تاکید کرد.

«رضا عظیمی» امروز در نشستی با حضور معاونین اجرایی، فنی مهندسی و برنامه‌ریزی و امور اقتصادی این موسسه با مدیران و مشاوران طرح‌های ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان و ایلام و همچنین شبکه‌های آبیاری زهکشی غرب و شمال غرب که به جهت معارفه و ابلاغ انتظارات برگزار شد، به بیان نکاتی در مورد انتظارات کارفرما از مدیران طرح پرداخت و ضمن تاکید بر رفع سریع نواقص کارهای گذشته به برگزاری جلسات منظم با پیمانکاران اشاره کرد.

مدیرعامل موسسه جهاد نصر در ادامه انتظارات خود را در سه محور، مدیریت دقیق روند اجرایی توسط مدیران طرح‏؛ مشارکت دادن ذی‌نفعان و کشاورزان و ارائه آموزش‌های لازم به آنان؛ و لزوم مستندسازی فعالیت‌های پیمانکاران بیان کرد.

بنابر این گزارش، در این نشست مقرر شد مدیران طرح گزارش ارزیابی صادقانه و فنی از پروژه‌های اجرا شده را تا نیمه شهریور ماه ارسال کنند. همچنین مدیران طرح ملزم شدند، کارهای باقی مانده را جهت اتمام عملیات باقی مانده به سرعت و با جدیت به انجام برسانند.

به گزارش کاج پرس به نقل از ایرنا، همچنین هر یک از مدیران طرح ضمن معرفی خود گزارشی از روند اجرای پروژه‌ها ارائه و چالش‌ها و مسایل پیش رو را مطرح کردند......................... .......... -کد 44 I

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

https://t.me/kajpress00

https://www.instagram.com/kajpressnews

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .