پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

وزیر جهاد کشاورزی:

نظام صنفی کشاورزی بازوی قدرتمند در پیشبرد اهداف تحولی کشاورزی است

J_-44.jpg

کاج پرس: 23-06-1401

وزیر جهاد کشاورزی گفت: نظام صنفی کشاورزی بازوی قدرتمند وزارت جهاد در پیشبرد اهداف و ماموریت های تحولی کشاورزی ایران است.

«سید جواد ساداتی نژاد» در نشست ماهانه با هیات رئیسه نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی بر اهمیت نقش نظام صنفی کشاورزی در سیاست‌گذاری‌های این بخش تاکید کرد.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: نظام صنفی کشاورزی بازویی قدرتمند برای وزارت جهاد کشاورزی در پیشبرد اهداف و ماموریت‌های تحولی است.

وی تصریح کرد: معتقدیم تمام تصمیمات بخش کشاورزی باید با هماهنگی و مشارکت نظام صنفی کشاورزی و سایر تشکل‌ها گرفته شود.

ساداتی نژاد، بر استفاده از ظرفیت نظام صنفی کشاورزی در نظارت و بازرسی کالاهای اساسی و صدور برخی مجوزهای کسب و کار کشاورزی و حمایت‌های زیرساختی و تسهیلاتی از این تشکل تاکید کرد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه نظام صنفی بخش کشاورزی باید در زمینه تنظیم بازار محصولات کشاورزی نقش موثری داشته باشد، گفت: نظام صنفی باید در زمینه عرضه و تقاضای محصولات کشاورزی، قیمت‌گذاری محصولات در میادین فروش و مدیریت زنجیره ارزش بخش کشاورزی نقش‌آفرینی کند.

به گزارش کاج پرس به نقل از ایرنا، ساداتی نژاد خاطرنشان کرد: وزارت جهاد کشاورزی با تمام توان در مسیر تقویت و حمایت از نظام صنفی کشاورزی و سایر تشکل‌ها در حال حرکت است................ ............... -کد 44 J

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

https://t.me/kajpress00

https://www.instagram.com/kajpressnews

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .