شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

جهانگیرزاده: اهرم های قدرت در درون وزارتخانه به قدری قوی هستند که حتی خود رییس جمهور نیز توانایی مقابله با آنها را ندارد

 

 

 

 

کشاورزی آیندۀ جهان- 29/ 01/ 1402

 

 

نایب رییس کمیسیون کشاورزی با اشاره به استعفای وزیر گفت: مجلس ریشه مشکلات وزارت جهادکشاورزی را وجود اهرم های قدرت در درون وزارتخانه می داند.

به گزارش کشاورزی آیندۀ جهان(کاج پرس)، عباس جهانگیرزاده، نایب رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص استعفای وزیر جهادکشاورزی گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران، خدمت به مردم برای مدیران کشور یک فرصت انقلابی و محدود برای مجاهدت در مسیر شکوفایی آرمان های انقلاب اسلامی و خدمت به خلق الله است. مدیرانی که چنین رویکردی در دوران مسئولیت دارند، خوشبختانه در مدیریت کشور کم نیستند و فرقی نمی کند در هر مسئولیتی که باشند، همیشه سربلند و ماندگار بوده اند، آقای ساداتی نژاد از جنس همین مدیران سختکوش و شایسته کشور هستند.

نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت عنوان کرد: متاسفانه یکی از ضعف های دولت آقای رئیسی، استعفای همین وزیر جهادکشاورزی بود و استعفای این وزیر آنهم در این برهه زمانی، بیشتر از اینکه جنبه فنی داشته باشد جنبه سیاسی و غیرفنی داشت. زیرا با وجود تمام مشکلات، از نگاه ما یکی از موفق ترین وزارتخانه ها، وزارت جهادکشاورزی بود که روند روبه جلو و مثبتی داشت.

وی تاکید کرد: وزیر جهادکشاورزی قبل از این، ریاست کمیسیون کشاورزی مجلس را برعهده داشت. تفکرات اصلاحی و نگاه جامع الاطرف و عمیق ایشان به مشکلات کشاورزی کشور در فرجه های زمانی کوتاه مدت و بلندمدت، همه مجلسی ها و دولتی ها رو متقاعد کرده بود که مدیریت ایشان در راس وزارتخانه می تواند راهگشا باشد. ایشان در خود دولت نیز بلافاصله گام های اساسی در سازمان بخشی و انسجام درونی وزارتخانه و اجرای برنامه های مدون و تعریف شده داشتند که مورد رصد و تایید نمایندگان مردم بود، لکن اهرم های قدرت در درون وزارتخانه بقدری قوی هستند که حتی خود رییس جمهور نیز توانایی مقابله با آنها را ندارد. ریشه بسیاری از مشکلات این وزارتخانه، وجود همین اهرم های قدرت در بدنه وزارت جهادکشاورزی هست.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس خاطرنشان کرد: برای آقای ساداتی نژاد آرزوی موفقیت دارم. ایشان نمونه یک مدیر شایسته و انقلابی و ارزشی هستند و قطعا در هر حوزه ای که مسئولیت داشته باشند، می توانند در کمترین زمان بیشترین تاثیر را داشته باشند.

 

در شبکه های اجتماعی ما را دنبال نمایید:

t.me/kajpress00

instagram.com/kajpressnews 

ble.ir/@kajpress_ir
eitaa.com/kajpress

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .