شنبه, ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

تولید قراردادی ۶ میلیون راس دام عشایر طی ۲ تا ۳ سال

Dd_132.jpg

کشاورزی آینده جهان: 16/11/1402

رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: طی ۲ تا ۳ سال می‌توان تا شش‌ میلیون راس دام عشایری را وارد چرخه تولید قراردادی کرد.

شایان نادری در نشست مجمع عمومی عادی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی عشایر به تولید قراردادی یک‌میلیون راس دام عشایری اشاره و بیان کرد: این طرح با همکاری چهارجانبه سازمان امور عشایر ایران، شرکت پشتیبانی امور دام، معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی و تعاونی‌های عشایری انجام می‌شود.

وی افزود: در اجرای تولید قراردادی باید طبق دستورالعمل ابلاغی طرح را پیش برد و نقش و توانمندی سازنده عشایر در تامین امنیت غذایی کشور را نشان داد.

سرمایه‌گذاری‌ پایدار صندوق توسعه بخش کشاورزی عشایر

رییس سازمان امور عشایر ایران در بخش دیگری از سخنانش گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی عشایر باید فعالیت‌هایش را به ‌سمت سرمایه‌گذاری‌های جدید و پایدار سوق دهد.

وی با تاکید بر دقت در ارائه آمار و ارقام در حوزه عشایر اظهار داشت: پرداخت تسهیلات به عشایر از سوی صندوق باید هدفمند باشد تا این جامعه از تسهیلات دریافتی منتفع شوند.

به گزارش کاج پرس به نقل از روابط عمومی سازمان امور عشایر ایران، نادری خاطرنشان کرد: عشایر همواره به‌ نظام، کشور و انقلاب خدمت کرده‌اند و معمار کبیر انقلاب آنان را ذخایر انقلاب نامیدند و ما همواره باید در راستای خدمت به این جامعه زحمت‌کش قدم برداریم............................ /..../............ // کد 132. Dd

--------------------

instagram.com/kajpressnews

ble.ir/@kajpress_ir

eitaa.com/kajpress

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .