شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خبر داد:

عرضه گوشت قرمز گرم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

F___4.jpg

کشاورزی آینده جهان: 5/1/1403

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به توزیع روزانه کالاهای اساسی مردم در ایام عید نوروز گفت: عرضه گوشت قرمز گرم در فروشگاه های زنجیره ای آغاز شد.

«جبرئیل برادری» در خصوص توزیع کالای اساسی تنظیم بازار برای ایام نوروز در استان تهران اظهارداشت: باتوجه به اینکه نیاز مردم در این ایام بیشتر از سایر ایام سال است، با برنامه‌ریزی درست و هماهنگی های انجام شده تلاش می‌شود آرامش و اطمینان لازم برای شهروندان ایجاد شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تصریح کرد: در این خصوص نقاط مختلفی برای توزیع میوه شب عید و دیگر کالاهای اساسی در نظر گرفته شده است، میوه و اقلام اساسی به میزان کافی درنظر گرفته شده و به صورت روزانه در سطح شهرستان های استان و شهر تهران توزیع خواهد شد و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

برادری با اشاره به استقبال گسترده مردم از روند توزیع میوه و خرما در شب عید گفت: با تدابیر صورت گرفته علاوه بر گوشت قرمز و مرغ منجمد، از امروز گوشت قرمز گرم نیز در فروشگاه های زنجیره ای به صورت بسته بندی توزیع می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران درخصوص قیمت این محصول افزود: گوشت گرم گوساله با قیمت هرکیلوگرم ۲۹۹ هزارتومان و گوشت گرم گوسفندی هرکیلوگرم ۳۱۶ هزارتومان به فروش خواهد رسید.

به گزارش کاج برس به نقل از ايرنا؛ برادری اظهارداشت: مردم می‌توانند گزارش تخلفات صنفی را به بازرسان اتاق اصناف گزارش و یا از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود............... کد 4 F_.

 

F___4.jpgF___4.jpg

instagram.com.kajpressnews

ble.ir.@kajpress_ir

eitaa.com.kajpress

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .