سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

هیئت اندیشه ورزان کشاورزی در استان قزوین ایجاد می‌شود

F-__178.jpg

کشاورزی آینده جهان: 30/01/1403

به منظور استفاده از نظرات کارشناسی و تجربی کشاورزان در راستای تحقق شعار سال و تشکیل الگوی مشارکتی مناسب، هیئت اندیشه ورزان کشاورزی استان قزوین ایجاد می‌شود.

محمد حسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: این استان با توجه به تجربه بسیار مفید در کشاورزی نوین ۱۱ سیاست را برای سال جاری برنامه‌ریزی کرده که تمامی آنها یا به طور مستقل به جهش تولیدات کشاورزی ویا به تسهیل در مشارکت مردم مربوط می‌شود.

وی افزود: افزایش بهره‌وری واحدهای تولیدگوشت قرمز و فعال کردن واحدهای نیمه فعال، اولین حرکت ما در راستای سیاست ملی به منظور افزایش تولید گوشت قرمز است.

عطایی افزود:توجه به تشکل‌هایی که از قبل فعال بوده اند، اما فعالیت آنها ملموس نبوده به ویژه اتحادیه‌ها و تعاونی‌های کشاورزی زیر مجموعه سازمان تعاون روستایی در بخش مشارکت مردم مورد توجه ویژه سازمان قرار می‌گیرد.

به گزارش کاج پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، وی گفت: افزایش ارتباط با بدنه کشاورزی در قالب برنامه‌های حضوری در عرصه و ارتباط مستقیم با کشاورزان در قالب ایجادهیئت اندیشه ورز کشاورزان مورد توجه خواهد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود:ارتباط با سرمایه‌گذاران بخش در زمینه دامداری،تولید مرغ،زراعت و باغداری از جمله اهدافی است که سعی می‌کنیم برای تحقق شعار سال به منظور جهش تولید با مشارکت مردم به آن برسیم......................... .......................................... // کد 178 F_

--------------------

instagram.com/kajpressnews

ble.ir/@kajpress_ir

eitaa.com/kajpress

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .