جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

لزوم استمرار کارگروه روسای مناطق منتخب سازمان های جهاد کشاورزی استان ها در راستای تحقق شعار سال

G-__51.jpg

کشاورزی آینده جهان: 3/02/1403

مدیرکل دفتر هماهنگی استان‌های وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم استمرار کارگروه روسای مناطق منتخب سازمان های جهاد کشاورزی استان ها در راستای تحقق شعار سال و رفع مشکلات بهره برداران تاکید کرد.

اولین نشست کارگروه روسای مناطق منتخب سازمان های جهاد کشاورزی استان ها با موضوع استفاده از ظرفیت های قانونی و نهادی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) در سالن جلسات شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی برگزار شد.

در حاشیه این جلسه، سید مجید موسوی مدیرکل دفتر هماهنگی استان‌های وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جلسه امروز با نمایندگان مناطق پنجگانه کشور و اعضای سازمان ها با محوریت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی برگزار شد.

وی افزود: هدف از تشکیل این جلسه هماهنگی، انسجام و برنامه ریزی برای راهبردهای تحقق شعار سال ( جهش تولید با مشارکت مردم) است.

موسوی تصریح کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی به عنوان یک نهاد مردمی و مظهر مشارکت عینی مردمی کشاورزان، دامپروران و باغداران کشور است که در سراسر کشور تشکیل شده و ما به دنبال آن هستیم که با اتخاذ تصمیمات مناسب بتوانیم نسبت به رفع مسائل و مشکلات کشاورزان اقدام کنیم.

به گزارش کاج پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مدیرکل دفتر هماهنگی استان‌های وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: مقرر شد این جلسات به صورت مستمر ادامه داشته باشد و نتایج آن به سمع و نظر وزیر جهاد کشاورزی و بهره برداران بخش برسد..........،...... .................................... ................. // کد 51 G_

--------------------

instagram.com/kajpressnews

ble.ir/@kajpress_ir

eitaa.com/kajpress

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .