جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران برگزار می‌شود

G-__54.jpg

کشاورزی آینده جهان: 4/02/1403

وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: نخستین رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران (ISBE ۲۰۲۴) از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جزیره قشم برگزار می‌شود.

رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریا، فرصت‌ها، چالش‌ها و راهکارها بر اساس مطالعات انجام شده در زمینه استفاده پایدار از منابع و گستره‌های آبی برای رشد اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت و ایجاد اشتغال وبا تمرکز بر سیاست‌های کلی توسعه دریا محور و نقش آفرینان این حوزه اعم از نهادهای تنظیم‌گر و دستگاه‌های عمومی، دولتی و غیر دولتی، شرکت‌های خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان و با رویکردی متفاوت و به عنوان پلتفرم همتایابی (Business Matchmaking) طراحی گردیده است و فرصتی مناسب برای توسعه همکاری‌های دو جانبه و تعامل B۲B و B۲G بین فعالین حوزه اقتصاد دریا تلقی می‌شود.

به گزارش کاج پرس به نقل از ایرنا؛ در قالب این رویداد که مشترکاً توسط شورای‌عالی صنایع دریایی کشور و منطقه آزاد قشم طراحی شده و اجرا خواهد گردید، نشست‌ها و پنل‌های تخصصی مختلفی برگزار شده و شرکت‌های ایرانی این فرصت را خواهند داشت تا با همتایان خود جهت همکاری در حوزه‌های حمل‌ونقل ترکیبی، لجستیک دریایی، کشتیرانی، کشتی‌سازی، سازه‌های دریایی، اکتشاف، استخراج و انتقال نفت و میعانات، بانکرینگ و خدمات تامین سوخت شناورها، خدمات بندرگاهی، گمرک، شیلات و صیادی، گردشگری و تفریحات دریایی آشنا گردیده و همکاری‌های چندجانبه را از طریق تعامل بین فعالین حوزه اقتصاد دریامحور توسعه دهند...............،....... .................................... ................ // کد 54 G_

--------------------

instagram.com/kajpressnews

ble.ir/@kajpress_ir

eitaa.com/kajpress

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .