جمعه, ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

کشت الگویی- ترویجی

طرح تغذیه گندم و پنبه برای انتخاب بهترین رقم با بیشترین تولید

G_176.jpg

کاج پرس: 4/04/1401

وزیر جهاد کشاورزی از جایگاه کشت الگویی- ترویجی تغذیه گیاهی گندم و پنبه در شهرستان مانه و سملقان و به منظور انتخاب بهترین رقم با بیشترین تولید بازدید کرد.

سید جواد ساداتی‌نژاد‏‏، وزیر جهاد کشاورزی در ادامه بازدیدهای سفر استانی هیات دولت، از جایگاه کشت الگویی- ترویجی طرح تغذیه گیاهی گندم و معرفی ارقام (مدیریت تلفیقی) و جایگاه کشت الگویی - ترویجی طرح تغذیه گیاهی پنبه در روستای کیکانلوی شهرستان مانه و سملقان بازدید کرد.

براساس این گزارش، جایگاه کشت الگویی- ترویجی طرح تغذیه گیاهی گندم و معرفی ارقام (مدیریت تلفیقی) با کشت نیمه مکانیزه، دارای سطح زیر کشت شش هکتاری با ارقام «آرامش»، «ارسبار» و «وینر» است که هدف کشت آن معرفی ارقام و انتخاب بهترین رقم متناسب با منطقه و بیشترین تولید است.

به گزارش کاج پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، جایگاه کشت الگویی ترویجی طرح تغذیه گیاهی پنبه نیز دارای سطح زیر کشت پنج هکتاری با رقم ماکسا است، که با روش آبیاری تحت فشار نوار تیپ و به صورت مکانیزه کشت می‌شود و هدف از اجرای آن، طرح تغذیه گیاهی به منظور افزایش عملکرد است............ ........... ........................... کد176 G

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

تلگرام: https://t.me/kajpress00

اینستاگرام: https://www.instagram.com/kajpress00

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .