پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

منصوری برکنار و سجادی پور مدیر عامل شهرک‌های کشاورزی شد!

•	منصوری برکنار و سجادی پور مدیر عامل شهرک‌های کشاورزی شد!

 

به نظر می رسد دکتر خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، علی اشرف منصوری مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی را برکنار و طی حکمی سید جمال سجادی پور را به جای ایشان، به سمت هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار کاج پرس، حکم انتصاب غیرمنتظره بدون انعکاس خبر مراسم تودیع و معارفه سجادی پور آشکار می سازد که علی اشرف منصوری استعفا نداده و برکنار شده است و هنوز و به رغم چند ماه مانده از فعالیت های دولت یازدهم زد و خوردهایی در پشت صحنه مدیریت کلان وزارتخانه وجود دارد که افکار عمومی و رسانه ها همچنان از آنها بی اطلاع هستند.

به نظر نمی رسد این جابجایی های کاهنده و آمد و شدها، هدفمند و برای بهبود کشاورزی کشور باشد.در متن این حکم کوچکترین اشاره ای به خدمات منصوری نشد ه و از ایشان تقدیر وتشکر ی صورت نگرفته است

آگاهان این برکناری را بی ارتباط به بازگشت کشت و صنعت مغان از بخش خصوصی به وزارت جهادکشاورزی نمی دانند.

در متن حکم وزیر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به صورت جلسه 98/11/4 مجمع عمومی فوق العاده شرکت شهرک های کشاورزی که انتصاب مدیرعامل و رئیس هیات مدیره برای دو سال می باشد، اشاره شده است.

گفتنی است علی اشرف منصوری پیش از این، ریاست جهاد کشاورزی کرمانشاه و جهاد کشاورزی استان تهران را بر عهده داشت و سیدجمال سجادی پور نیز رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد بوده است.

منصور انصاری 

با کلیک روی تصاویر زیر, به شبکه های اجتماعی کاج پرس بپیوندید: 

 

 

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .